Baahaar hääraa :D

Heelloooo :D nu tänker ni säkert: bloggen heter blackies varför bloggar en vit XD?
men egentligen är jag faktiskt halv svart,
ni förstår min pappas pappas pappas mammas mor hade s*x
med en svart man.
Det var en kväll de båda hade druckit pågrund av Depprisson, för min moster hade tjafsat med sin kille.
Det blev ett engångsligg.
Hon fick sin dotter som fick en son som fick en son som fick mig :)
soooo im halfblack, biatch!
hehe hoho hihih men sitter här med fatma och issi kissy och försöker ändra på deras blogg design som nadia förstörde -.-

Nuu attackaerar Fatmaa mig för ja äter hennes doritos
hjääääääääääääälp heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej dåååååååååååååååååååååååååååååååååååå


Åsikter
Postat av: Ladan

OOOOMMMGG BAAAHAAAAR XD

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-12-11 @ 18:27:15
Postat av: B to the marvellous :D

yooo nu hardu hört min livshistoria!

2009-12-11 @ 18:29:43

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0