...

My day was kinda good, lets see what i have done 2 day,... HMMM !! juste först gick jag på en promenad med Fatma och hennes bror vid 12 tiden, vi handlade också mat på vägen till deras söta mamma :D sen efter gick vi hem till mig och där satt min syster Jamila på datan och min andra syster Kalthum och inte Calthum Fatma :P aa hon flättade Olivias hår, det är en liten flicka. Efter det kom jag hem med Fatee, duschade, fixade mig sen gick vi och åt i pizzaian det var gott, MAAT <3 men påväg ditt råka jag ta sönder pappas kort , bankomat kort :(
 trodde han skulle hugga mig men näää fick ba en mördarbliick sen that was it. Sen gick Fatma hem sen gick jag till min syster och vi chillade lite oh nu är jag hemma... BBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRIIIINNNNG, det är inte roligt att vara ända tjejen hemma och att vara äldst. Asso jag och mina 2 andra systrar har inte samma pappa ;) jupp that was my day, notting speciel happend. Well gueess i will tchiit tchatt wit ya´ll latta. // , JAH BLESS<3


Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0