Looord!

shiiiet! kom nyss på att jag inte har bloggat på länge, förlåt<3 men som tur e så har juuh patricia, fatma & nadia bloggt ;)
iaf, igår var det en minnesvärd dag, asså Guuud kommer aldrig glömma den dagen 19/12-09!!
och GRATTIS till ELENI som fyller år idag;*<333!
idag var jag iaf med bahar och fatma, vi var i tvättstugan :) hehe.. vårt ställe:p
aja, kan fortfarande inte få det in i min hjärna att det är loov! asså det är inte värst grejen men asså det är så jävla skönt att det är inte är skola på flera dagar :D! det var iaf en skiit bra start på jullovet igår :)
well well..jag ska smsa lite och sen kanske ringa någon, jag har så trååkigt-.-
låtar som får meej att tänka på igår ;)
Bob Sinclari- Rock this party



/isabelle

Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0