lördag

nämen hejsan!
asså jag venne riktigt om vad jag ska skriva om..*hmm*
jag kan väl berätta att min dag har varit ganska tråkig:p
dagen började med att jag städade mitt rum eftersom att jag inte haade städat mitt rum på evigheter, sen så smsa jag fatma, gick t cafét som är under biblan (folketshus) det var ''tjej festival'' :p
Kanar & Hawelty var oxå där, sen ringde jag mirri och hon kom oxå dit och sen kom jad oxå (:
vi tittade på när några dansade xD skit kul, asså vissa var riktiga amatörer (okeej, jag ska inte säga att jag bra, men endå)
sen så fans det en ''hörna'' där man kunde bli sminkad, så jag bestämde meej för att jag ville bli sminkad ;)
det blev faktidt fint ;o synd ba att jag inte skulle gå på fest idag -.-
iaf, var ute med de och sen stack jag hem, min mamma såg att jag hade blivit sminkad..och när hon såg meej hon ba: Guud så du ser ut ;o! det är jätte fult!det passar inte deej!
jag blev fett chockad.. jag ba: okeej:s tack för den då..
well well, jag käka och sen så följde jag med min mamma t hennes kompis för att jag inte hade något att göra :p
och nu sitter jag här och lyssnar på musik, fb, msn och dricker power king XL hehe, asså den stor burken power king (aa) gott gott!
oha, fan vad mycket jag har skrivit, jag hoppas att ni orkar läsa.
puss på götten!

så blev ögonen;) enligt meej så sere mycket finare ut i värkligheten.men men
/isabelle


Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0