rolig o snög dag ;)

aao, visst har jag rätt :)?
okeej, iaf de som var med meej i skolan och som går i min klass vet att dagen var roligt:p
höhö, dagen börja med att det var kallt och fett mycket snö..:( fy! jag hatar snöö...
sen så hade vi engelska vi var i datasalen och spelade engelska spel-.- (skit kul)
sen vid halv top så gick vi ner t aulan och vår rektor snackade om att man inte får kasta snöbollar på varann (well, han såg juuh sj att ingen lyssna:p) och sen att man inte får ha raketer i skolan för annars blir man polisanmäld (:
halv elva käka vi för att vi skulle t stan och gå t ''herta müllers bokförlag''
vi var där, och vi käkade pepparkakor, bullar och drack cider och sen fick vi gå xD så vi gjorde typ inget där förutom att vi käka -.-
när vi var i skolan igen så körde sjuorna snöbollskrig och fett många blev mullade, men som tur så blev inte jag det :D
vi skulle ha musik när vi var bx t skolan men eftersom att de redan har satt betygen så behövde vi inte h musik ;) lyyxigt!
jaja, sen så träffa jag patricia för at hon var inte i skolan idag, och det skämmigaste var att när jag skulle gå o möta henne så halka jag-.- skiit smart, fick fett ont på vänstra sidan :( buhhuu! men jag överlever bli inte oroliga ;)<3



äcklig skolmat






/isabelle


Åsikter
Postat av: Anonym

2009-12-17 @ 20:42:23
Postat av: Anonym

haha

vem e hon??!!

2009-12-21 @ 01:47:19

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0