Life goes on.. but sometimes you just cant

Folk, ens egna vänner om inte det kompisar
De ändras hela tiden hela dom.
Ändrad attityd,Personlighet&Respekt.
När de vet att de är inget utan andra.
De som man minst skulle tro skulle vända sin rygg är de som gör det.
Jag är inte perfekt men nu för tiden är allt bara konstigt.
Har tillit för få folk. Jag litar på mina vänner
Men den som känner mig bäst och vet mest om mig:
Jad - känt tjejen i 9 år, vi va skittajta förut, såg man henne såg man mig.
Nu hänger vi inte så mycket, men tillit har vi ffr kvar för varandra vi snackar mycket med varandra
och vi är som systrar kan komma från ingenstans och babbla om privataste sakerna
Love you :). Jag personligen tycker jag förändrats:
Men positivt, har börjat ändra min stil seriöst såg ja ut som en mupp förut.
Ja va en sådär person kör bara. Nu har ja börjat få lite vett och börjat använda lite normala kläder
Om man kan säga så. Och personlighet..
Föurt blev jag sur för ingenting trodde folk
men ja blev tyst när ja inte kände mig bekväm. Fick en känsla att jag var otrygg från ingenstans.
Var väldigt snabb avundsjuk, gillade inte folk som fick all uppmärksamhet.
Nu har börjat vara social snarare översocial (a)
Men förut lät ja folk köra över mig, kunde inte stå för mig själv.
Öppnade mig lätt och fick hjärtat krossat.
Nu vet jag till vem ja ska säga vad och att man kan vara med varandra
utan att behöva vara öppen bara chilla.
Jag har skitsvårt att öppna mig till folk nu för tiden,
får typ playback i hjärnan. När jag säger öppna mig själv menar jag
att jag att berätta om mig själv typ privata tankar och känslor.
Sådant som är riktigt personligt. Jag har också lärt mig att hantera
mig själv vid rätt situation och att om man förlorar en vän snarare om
den lämnar en för något onödigt, har du bara gjort dig av en falsk kompis för en äkta skulle skitit i all skitsnack och trott det när den hört det själv. Plus att den mist en riktig vän.
Vill inte låta egoistisk, ta det inte som om ja har selfconfidence eller något sånt.
För det har jag inte, har största komplex .
Är inte nöjd med något hos mig själv, eller kanske smådelar
Typ att jae smart mohahah (A) Skrev det här för att visa folk att ja inte tycker
andra förändrats och jag själv har varit likadan.

Nu fick ni veta lite saker ni inte visste, eller vissa knew;)
Life goes on..
/Fatma

Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0