bajsa på meej

Heejheej!
En bra början visst?
Aja, jag kan börja med att jag kom hem för en liten stund sen.
Jag var ute med Patricia & Fatma, vi promenerade o snackade.. och gissa vad vi snacka om ..?
Andar, woodo och sånt..!
asså neejneej, jag trodde jag skulle bajsa på meej, speciellt när det är mörkt ute oxå:( Så från och med nu kommer jag aldrig att gå i en vattenpöl och aldrig vända meej om om någon ropar mitt namn när jage ute..så  om du/ni ropar på meej om ni ser meej ute,  så kommer jag inte vända på meej fören du/ni har kommit enda fram t meej :) Det kanske låter skumt men så äre.
Aja, det var om min dag ute, nu ska jag fortsätta titta på the Hills och sen kanske dricka ett glas varm O´boy.
Puus o heej så länge!
/isabelle


Åsikter
Postat av: Deniz

Omg, jag dog när Patrisia berätta det är om att man inte ska kolla bak när någon ropar ens namn! Det värsta var fan att klockan var typ 23:30 när jag gick hem då också, blev fan ännu mer rädd :O

2009-11-15 @ 22:27:31
URL: http://deniz.blogg.se/

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0