Dagens fråga ??

En fråga innan jag går och lägger mig.. Ge mig svar till imorn människor... För att fattar 0!!
 Värför förändras folk så jävla mkt nu för tiden ?? :S


Åsikter
Postat av: Anonym

för det går mycket rykten som folk tror på, eller när de har fått nya vänner så går de i från dig, som om inget har hänt. jag vet hur du känner jag har varit med om sånt:(

men va inte ledsen:)

2009-11-17 @ 21:49:59
Postat av: Mirri

haha, alla förändras någon gång och det är inget du kan göra. Det enda du ska göra nu är att börja välja dina äkta vänner, de som är falska kan du börja tappa kontakten med eller bara hej&hejdå kompisar:)

va inte ledsen har själv vart med om det allt ordnar sig :D

pussar

2009-11-17 @ 23:08:03
Postat av: Anonym

föör man blir äldre lr för du har inte kunnat lära känna henne lr honom så bra

2009-12-21 @ 01:46:03

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0