glider isär

alla börjar lämna sina närmaste varför?
folk som är så bra vänner, glider isär för en liten grej..
shit måste ja ssäga, jae inte perfekt och ja hare inte bäst med min bästavän och vi har glidit isär men vie inte hatobjekt iaf vi snackkar och allt, garvar tillsammans ibland
önskar jag det blev som förut men vi ligge rpå helt olika nivåer
de skit synd höra att folk blir flera mot än när de inte vågat stå för något själva och ändå geett den respekt innan
och JAG HATAR HATAR HATAR när man är med någon och får den att komma ur sitt "skal" och ger den attityd eller typ självförtroende och kunna säga vad man tycker att stå för sig själv, sen den e fett snäll i början och efter ett tag den använder allt emot dig själv :s
aså ni kanske inte fattar av min fakkad svenska och allt jag blandar ihop men ville bara få ut det.
vänner är till för att torka bort tårar inte vara orsaken till de.


Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0