i cant stop missing u, wish i was there with you (8)

hejhej alla :) har faktiskt haft kul idag och guess what?
JA HAAAR KÖPT MINA LACK LEGGINGS OCH ETT PAR ANDRA MED TYP KNAPPAR PÅ LÄNGDEN AV BENET
nu äär bara mönster kvar, fick två tröjor på köpet :D
är skitglaaaaaaaaaad :D
anyway dagen började med att ja hade lektioner som vanligt slutade 2 chilla lite me allla, gick hem hämta kortet
och rulla vidare till kista :D skit kul faktiskt,
de va eleni sara o ja. vi mötte nadia i kista och fortsatte gå runt i affärer. köpte mina grejer och vi gick och KÄKÄ :D<3333 nadia o jja fick klädkick
så vi gick in i h&m och börja plocka en massa plagg går in i omklädningsrummen och böt om skit mke :O
hahah fett sexiga stilar vi fick, alla bilder är i nadias lur laddar upp de när ja får de imorn i forgot today sry :( bi
har iaf lite bilder i min lur som är tagna med min keffa kamera, men de nöjer ni er med sålänge sen så gick vi runt och vid halv 7 rulla vi ti byn, nadia åkte till tensta. ja och eleni mötte upp patricia vi var ute, ett tag och sen tagga eleni hem. några snorungar drev med mig och patricia -.- skit irri hah.
nu ska ja snacka lite me mamma bilderna kommer i nästa inlägg
pööööööööösss / fatma

Åsikter
Postat av: P

ffatma vi tänker på samma sak !

2009-11-20 @ 21:34:33

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0