inte bloggat på flera dagar

förlåt för att jag inte har bloggat på flera dagar men jag har mina orsaker.
Jag har juuh varit sjuk som jag har berättat innan, och jag var i skolan i onsdags, men jag kände meej inte tillräckligt frisk så jag stanna hemma idag :)
Aja, jag har iaf inte gjort något speciellt idag förutom att jag har legat i sägen hela dan och så jag har druckigt cola-.- skit tråkigt-.-
Jag hoppas iaf att jag blir frisk till helgen för det känns som om att jage i ett fängelse när jage här hemma hela dan..
well..well..nu ska jag gå och ta ett glas cola -.- vi hörs sen
heejdå!
och förresten,
vad har hänt med alla våra besökare? vad har ni tagit vägen?!
/isabelle

Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0