Isabelle here!

heejheej!
ska börja blogga här nu *host* men asså jag kommer absolut inte lämna min blogg =D
Aja, såg att Fatma hade skrivit ett inlägg, och det hon sa om att jag inte lägger bilder i min blogg är inte sant!
Jag lägger visst in bilder i min blogg, men jag hade inte en mobil med en bra kamera i typ två så det var därför jag inte hade några bilder i bloggen -.-
Jage iaf skiit trött just nu så jag tror nog att jag kommer decka snart och det här kommer nog bli mitt sista inlägg idag.
Föresten, jag ber er! kolla hur många inlägg Fatma skriver på dag, eftersom att hon sa att hon kommer typ bloggen 5-6 inlägg per dag :|
*host* *host* kommer väärkligen skriva 5-6 inlägg per dag XD


Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0