kvällsbloggare

ja vakna vid halv 9 mötte upp kanar och vi gick till skolan,
vi trodde vi började 9 men nej gissa när vi började?
TJUGO I TVÅ !? alla bblev skit sura,  vi blev inte ens informera
så kanar jag nadia sara nett hawelty tagga till kista halv tio chilla där vid tasty hooouse och snacka ut de va skönt faktiskt sen käka vi (A) vid 12 var vi i byn, va lite med allt o alla
allt e knas fett många tappar kontakt tjafsar för små grejer, några har största attityden :S
iallafall vanlig lektion sen hade ja somaliska och gissa vem som va med oss på lektionnen, LEDAREN FÖR HEMSPÅK han satt och skrev ner vka elever som inte skötte sig och så berättade han, nejnej aalla bajsa på sig vilken respekt man hade mot läraren, alla va fett tysta annars det bruka va kaaos, asso när ja säger kaos MENAR RIKTIG KAOS. sen sluta jag och kusin messa mig
hon ville ha hjälp med tvätten så snälla jag gick och hjälpte henne (aa) messa patricia och hon kom dit vi tog faktapbilder och ja ska ladda upp de imorn elr senare, (hittar inte usb kabeln nu)
det var min dag, seg men okej, hoppas jag har en mer lyckad dag imorn :)
skriver senare puss /fatma


Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0