middag :)

Vad händer folket ??, kom nyss hem, va ute med fatma o isabelle vi hade det ganska roligt typ. Vi snacka om vodoo , häxor o massa annat, aaamen nu är jag hemma och har precis ätit... Gissa vad jag har ätit haha??, vill ni veta ?? :O, haha here it is... Pomme Frites med kyckling, ketchup, moyonnaise eller hur man stavar det, ris med tomatsås allt på samma gång, skönn jag är va ?? haha men vad spelar det för roll det går in och ut samma väg <3 !! :D . Nu ska jag typ gå sova eller först ska jag plugga för att jag har no prov imorn börjar kl 10:45 fast ska till skolan kl 9:45 för att plugga with my girlfriend Anastasia<3 // Triishaa :), och juste drack Pepsi :D


Åsikter
Postat av: pates bro!!!! u should already know!!!

MADD!!! thats my sis!! riktigt matvrak!! HAHA!!



ONE LOVE, ONE HEART, ONE DESTINY, ONE TRIISHAA!!

2009-11-15 @ 21:47:40

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0