My day :D

Heej folket har inte mkt att skriva, idag var i skolan sluta 14:25 sen kom hem köpte pizza och åt, dak 4pepsi och julmust :D sen efter ett tag spydde ut allt :(sedan chilla jag hemma och tittade på My sisters Keeper , herregud den var fett saad börja grinnaa :'( efter det smsa fatma mig och vi gick ut jag hon o eleni, sen gick eleni hem sen var jag o fatma ute i typ en halvtimma sen ringde hennes sötaa mamma <3 och sa kom hem sen vi gick hem. Nu är jag hemma tittar på tv och pratar med pappa. Omg juste kolla på det här, min farbror visa mig det här , halv människa halv hund från nigeria :O 

asso feeett skummmm !!!, tror på vodooo


Åsikter
Postat av: Anonym

HAHAHA patricia det där är inte en människa, det är ett "kontverk" gullig du är!!!

2009-11-20 @ 23:26:28
Postat av: Anonym

HAHAHA patricia det där är inte en människa, det är ett "konstverk" gullig du är!!!



2009-11-20 @ 23:27:10

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0