OMG ASO JAG HATAR MÖRKER

omg omg hade fått sms från patricia som bad mig komma till fönstret ja tänkte hon skulle berätta någott men näj hon hade antagligen tråkigt. ja ville inte frysa och stå och prata från fönstret, så vi satte oss i min port en stund.
(för ett tag sen när vi suttit där klockan 12 på kväällen typ hade en halvblind man som bor i mitt trapphus smällt till dörren i porten pga att vi prata för högt men han pratade sj telefon i en port ? -.-)
iallafall den här crazy mannen hade inte vi sett på hundra år och av alla ggr vi varit där efteråt händelsen kom han nu. som tur var portdörren låst så det tog tid innan han öppnade porten med brickan han hade i fickan och jag och patricia är största kycklingarna så vi springer bara därifrån utan anledning vi blev skraja! :/ han stog och stirra och tänkte säkert fan äre med de XD
sen så sitter vi där och snackar ffr sådär lite rädsla i kroppen vi hör ngn ropa något vi kollar bak ingen är där sen en andra gång vi tror de ropa fatma ja blir rädd taggar till min ytterdörr hon kmr efter sen vi hör igen ja bajsa på mej sen patricia tagga hem och jag oxo. aso hatar hatar hatar mörker! är skiträdd ffr vågar inte sova i mitt rum min säng är exakt under fönstret och vi bor i bottenvåningne :( maaaamiii :(
/fatma

 wäääää! i want my mama :'(


Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0