slow parents, thats me

har tillgång till data nu i tio minuter:)
isabelle och patricia har redan beerättat vad
vi gjorde men ja ska lägga till lite grejer haha
som de sagt var vi ute men innan vi gick ut,  sa min morsa
och farsa till mig du får inte gå ut utan att du plattat håret (?)
ja ba wtf -.- de ba aah du kan inte gå runt och
se ut att ha rastaflätor i håret du ser ut som en mullvad
ja blev chockad och börja garva haha
sen palla inte tjafsa och hadde endå lust att göra de
så ja tvätta håret och platta sen när jag blev klar fick inte, -.- 
men smarta jag gick ut genom att säga att ja skulle köpa hårfärg bad idea 
men de gick på de :) tröga människor :p ja hade frågat om pengar redan innan oxo -.-
anyway vi va ute en timma ba, kom hem 7
nu sitter jag och önskar att vi hade lov.
hatar skolan, känns som allt de gaggar om inte går in i min hjärna (?)
aja de är nog bäst att ja deckar nu så ja pallar ti skolan imorn.
förresten ni snålar med kommentarer, kommentera vad ni tycker
och vad vi borde ha med som typ dagens fråga elr outfit alright?
godnight people :)<3/fatma


Åsikter
Postat av: Anonym

ha med dagens fråga och outfit<3

2009-11-15 @ 22:18:52
Postat av: Anonym

ibland förstår man inte vem som skriver inlägget, vem är kingkong

2009-11-18 @ 19:33:28

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0