trore blir det sista

Jag ska gå o tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och så ska jag decka...
Är igentligen inte trött så de som har mitt nr smsa gärna:)
Och sen försök att varje gång ni kollar in våran blogg så lämna en komentar :) skulle värkligen uppskattas av oss<3
Sen så har jag en fråga till er läsare, skulle ni hellre vela vakna tidigt på ett lov lr en vardag när du/ni ska t skolan?
Vill gärna ha några komentarer till imon.
Sista låten för idag (iaf från meej) o så skriver jag imorgon och kanske ett inlägg innan jag går t skolan :)
Puus o kram!

When you got big dreams
dont listen to what nobody say
and dont let nobody turn you away
When you got big dreams
keep your eyes on the prize
dont fall to the waste side
When you got big dreams
dont listen to what nobody say
and dont let nobody turn you away
When you got big dreams
keep your eyes on the prize
dont fall to the waste side
reach for the sky

When you got big dreams
dont listen to what nobody say
and dont let nobody turn you away
When you got big dreams
keep your eyes on the prize
dont fall to the waste side
When you got big dreams
dont listen to what nobody say
and dont let nobody turn you away
When you got big dreams
keep your eyes on the prize
dont fall to the waste side
reach for the sky


Åsikter

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0