bara för att

shuue!
jag har inte bloggat på länge,okeej okeej..inte så värst länge och vår uppdatering suger XD
så bara för att folk har klagat på att våran blogg är död och att uppdateringen suger så ska jag skriva om vad jag har gjort idag (skit intressant)
Började dagen med att jag vakna sju..fixade meej vid åtta och jag börja halv nio, men endå så kom jag försent till lektionen xD
Efter vår första lektion som var träslöjd så hade vi gympa (hatar,hatar hatar) och det var typ stationer som man skulle hålla på med..as jobbigt-.-
sne så hade vi luch och rast, och som vanligt så var rasterna roliga och galna ;D
vi hade mentorstid-.- höll på somna.. och jag hade fett ont i ögonen och jag började se konsigt :s
vi hade matte och jag fick fetaste huvudvärken för att jag ansträngde meej för att läsa o de..så jag blev fett rädd att du kanske det ''gäller'' nu ska jag få glasögon xD
vår sista lektion var franska och där trodde jag att jag skulle spy..hade sååå ont i huvudet o magen så att jag ville grina fan (a)
jag stack hem direkt efter skola, pluggade ,tog en alvedon och så var allt över :D
och nu sitter jag hääär :D
(hoppas att ni orka läsa allt )


Fatma & Patricia som lägger sina moves;)<3


Jad och fikusen <33 (mirri)

(Bilderna är inte så nya och inte heller så gammla, och bilderna är tagna från olika dagar )

/isabelle

Åsikter
Postat av: jad

kompiss där e jag, ser du inte min white ass hand?

2010-01-20 @ 19:41:59
Postat av: isabelle

höhö,jo märkte det nu (aa)<33

2010-01-20 @ 21:55:58
URL: http://bblackies.blogg.se/

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0