jävla film

asså åååh-.-!
jag kollade nyss på New Moon..jag grät typ under halva filmen hehe (aa)
men det dära slutet herregud! jag får daaaamp ¤)¤Y(%)¤=/&¤%#/%¤()(U/Y!!
ass neej neej neej neej, man får inte avsluta en film så här.. asså ååh, vad jag längtar t nästa del..! vill att den kommer ut nu nu nu!! snabbt, vill se den :'(!!
fan att jag ens började kolla på twilight:@!
aja, nu ere väl ba att vänta på att nästa jävla del kommer ut...:s


/isabelle

Åsikter
Postat av: Ladan

Jag såg den i Söndags några scener va låång tråkiga men fyyfaaan va bella är elak och sårar Jacob.

Men twilight suger New Moon är bättre

2010-01-05 @ 15:14:05
Postat av: isabelle

Bella är/var inte elak, Jacob visste att Edward hade åkt iväg och att Bella älskade Edward,så det var Jacob som ''sårade'' seej själv.

2010-01-05 @ 22:51:20
URL: http://bblackies.blogg.se/
Postat av: Ladan

Haha ah typ men still jacob är en idiot vrf falla för en tjej som älskar redan ngn?

2010-01-05 @ 23:49:39
Postat av: isabelle

HAHA XD aah visst

2010-01-06 @ 00:46:05
URL: http://bblackies.blogg.se/
Postat av: Sergio

Skiiiiit dåålliiig film!

2010-01-14 @ 01:02:59

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0