SVARA PÅ FRÅGORNA :D

Om du har en kompis som är falsk mot andra men inte mot dig, litaar du på henne ??
Golar ner andra.
Snackar skiit om andra.
Startar rykten om dig.
Men hur vet du att hon inte gör exakt samma sak mot dig?
aajde ska sova nu peace, skola imorn fuck fuck nooo !!:(


Åsikter
Postat av: Anonym

Du skriver alltid om att dina kompisar är falska mot dig och sånt...

har du aldrig tänkt att du är kanske också falsk?!?!?!?!?!?!?!?! :S

2010-01-10 @ 22:10:54
Postat av: ayse c'

människa,vad äre du gaggar om?

nej eftersom hon inte är falsk så behöver hon

ju inte tänka på saken. -.-

2010-01-11 @ 04:35:31
URL: http://aabsolutturk.blogg.se/
Postat av: Triisha :)

hahah din skojahre, vad snackaruu om ?? jag är inte falsk, snackar inte bakom mina kompis back säger vad jag tycke face 2 face. Tar inte deras ex eller kille för det där är bara fult .!!

2010-01-11 @ 22:00:27
URL: http://bblackies.blogg.se/
Postat av: Jaaduuh

Du tycker att dina kompisar har största BALLHETEN...Men det är du som har det...Du tror verkligen att du är nåt fastän du är bara en NOLLA som vill få uppmärksamheten av alla!!

2010-01-16 @ 12:24:38
Postat av: Anonym

jag snackar om en person och inte flera . Vad är det du snackar människa :S ??uppmärksamhet 4 what ?? aa jag är en NOLLA vad ska du göra ?



2010-01-20 @ 19:24:03
Postat av: Triishaa

jag snackar om en person och inte flera . Vad är det du snackar om människa :S ??uppmärksamhet 4 what ?? aa jag är en NOLLA vad ska du göra ?

2010-01-20 @ 19:24:45
Postat av: niko

ja känner inte er bara ayse, men du som skriver o vill starta ett bråk,

lyssna tjejen skriver vad hon vill i hennes blogg! inte ditt problem ok?

du hörde va ja sa VAD HON VILL! o de betyder inte att hon e falsk, hon skriver de öppet, för hon inte vill gå bakom ryggen, o du säger uppmärksamhet?:S eru störd guzzen?

2010-06-05 @ 18:50:03
Postat av: Ladan

Jag kan inte fatta att jag missa det häär :P XD

2010-06-20 @ 09:06:34

Skriv ner din åsikt här:

Ditt vackra namn:
Stammis?

Din mail: (publiceras inte)

Bloggnamn:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0